środa, 15 lipca 2015

3 LATA!

 
 
 
 

Wyjątkowo wesoły dzień za nami. Trzecie urodziny to nie byle co :)
Sto lat, synku!!!

49 komentarzy:

  1. Wszystkiego, co najlepsze dla Julka! :)
    Ale ten czas szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jak zwykle! Synusiowi życzę wszystkiego najlepszego! Niech zdrowo rośnie na radość i pociechę swoich rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę i gratuluję Wam wspaniałego Synka:-) Fajnie patrzeć jak rośnie i odkrywa świat.
    Jednocześnie pragnę, raz jeszcze podziękować za WSPANIAŁY przewodnik kulinarny po Trójmieście - zakochuję się w nim na nowo, zwłaszcza dzięki miejscom przez Was polecanym:-)
    Pozdrawiam serdecznie z Sopotu,
    Wasza wierna czytelniczka Marta:-)
    P. S. Świetny pomysł na arbuzy na patyku: w prostocie siła;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, Marto!
      Ciesze sie, ze przewodnik Ci sie przydal :)

      Usuń
  4. Julianku, życzymy Ci pięknego czwartego roku życia, a dalej niech tylko ciekawiej będzie. Puścimy dla Ciebie trzy balony: czerwony, żółty i czarny - myślę że tak za miesiąc mogą dolecieć, więc wyglądaj przez okno i patrz w stroną słońca. Buziaki
    Mama Marysi i Tata Ignasia z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani, dziekujemy Wam bardzo!
      Tesknimy za Wami... :)

      Usuń
  5. trochę spóźnione - Wszystkiego Najlepszegooo! :* jestem pewna, że Wasz syn wyrośnie na równie niezwykłą, pełną pasji osobę co Wy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasz Leo jutro kończy 3 lata! Znane mi jest więc to uczucie radości :-)
    Wspaniałego dzieciństwa dla naszych chłopaków! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego! :)

    Aniu, tort robiłaś sama? Obłędny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. najserdeczniejsze życzenia urodzinowe, sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite zdjęcia!! Najleprze życzenia urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego radosnego dla Dostojnego Jubilata, ale przede wszystkim zdrówka i beztroskiego życia!!!
    Pozdrowienia i życzenia śle ciocia Ola, królowa Ela i Wyspiarze;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia dla Julianka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia dla syna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeglądałam ostatnio starsze posty i gdzieś w komentarzach widziałam wzmiankę o kursach fotograficznych. Nadal macie je w planach? 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany juz zrealizowane! Jesli jestes zainteresowana kursem, pisz na mojego maila, umowimy sie :)

      Usuń
  15. Cudownie! Rosnij duzy, Julianie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najpiekniejszego spelnienia niespelnionego i samych radosci!!! piekne urodzinki ! p.s gdzie kupiliscie ta piekna patere na tort ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :)
      Patera pozyczona od mamy, nie wiem gdzie kupila.

      Usuń
  17. Kochani!
    Dziekujemy za wszystkie zyczenia, te na blogu, na FB i w mailach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie wygladacie. Ciesze sie razem z Wami. Bussi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Poproszę o przepis na tort, wygląda obłędnie :)
    Ania M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykly biszkopt z bita smietana :)
      Przepis na biszkopt (podam na jeden, choc ja upieklam trzy):
      3 jajka, 3 lyzki maki, 1 lyzka cukru pudru
      Bialka ubic mikserem (ze szczypta soli), delikatnie dodac cukier, na koncu wmieszac zoltka i make. Piec przez ok.20-25 min w 180 stopniach. Wylaczyc piekarnik, uchylic drzwiczki i wyjac dopiero po kolejnych 5 minutach.
      Bita smietane zrobilam ze smietanki 30%.

      Usuń
  20. stylowy torcik :) wszystkiego najlepszego!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego ! Mam takie nietypowe pytanie, gdzxie kupiliście tego balona ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilismy go w Gdansku na Zabiance, w sklepie "imprezowym"

      Usuń
  22. Jaki On już duży !!! Czas jednak pędzi jak szalony .. 100 Lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz najlepsze życzenia dla Julka. Zazdroszczę takich superowych urodzin :) Mammamija! Poproszę przepis na ten tort :D Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko biszkopt z bita smietana :)
      Przepis na biszkopt (podam na jeden, choc ja upieklam trzy):
      3 jajka, 3 lyzki maki, 1 lyzka cukru pudru
      Bialka ubic mikserem (ze szczypta soli), delikatnie dodac cukier, na koncu wmieszac zoltka i make. Piec przez ok.20-25 min w 180 stopniach. Wylaczyc piekarnik, uchylic drzwiczki i wyjac dopiero po kolejnych 5 minutach.
      Bita smietane zrobilam ze smietanki 30%.

      Usuń
    2. Takie proste a efekt powalający! Dziękuję za przepis :)

      Usuń
  24. Serdeczne życzenia urodzinowe dla Synka:)

    OdpowiedzUsuń