środa, 4 stycznia 2017

FOOD BOOK #6

Właśnie patrzycie na moje zdjęcie ze szklanką wody z cytryną, a to oznacza kolejny foodbook :)

Śniadanie: jajka na miękko, awokado i chleb żytni razowy na zakwasie.

Codzienna porcja zielonego. Składniki: natka pietruszki, jarmuż, brokuł, jabłko, melon.

A Julek w tym czasie zdecydował się na banana :)

Obiad z posylwestrowych resztek, czyli kulki z batata i komosy ryżowej z marchewką.

Wczesny podwieczorek: pieczone jabłka. Na wierzchu granola (orzechy i płatki owsiane) i odrobina miodu.

Pycha!

Druga popołudniowa przekąska - ulubione mango :)

Na kolację Michał zaserwował sushi :)

19 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda pysznie, ale najchętniej spróbowałabym pieczonych jabłek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie taka wlasnie kolacja: omlet z rukola i zupa kremowa z wloskiego kopru. Herbatka te swiezego imbiru z miodem i z sokiem z cytryny na rozgrzewke.
    Mango (czesto z naturalnym jogurtem)i pesto z pietruszki - tak, ale sushi nie lubie. Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzam sie do pesto z pietruszki, jadlam tylko raz w Think Love Juices w Wa-wie i bardzo mi smakowalo :)

      Usuń
  3. Aniu, można poprosić o przepis na te kulki z batatow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotuje na parze bataty, a osobno w garnku quinoa. Po ugotowaniu, łącze te składniki (rozgniatam widelcem), przyprawiam (sol, pieprz, kurkuma, curry, kumin) i mokrymi dlonmi robie kulki. Pieke je w piekarniku w 200 stopniach przez ok.15 min

      Usuń
    2. Chwilowo nie mam piekarnika. Dałoby się je usmażyć?

      Usuń
  4. Aniu, a zdradzisz przepis na te kulki z batata?
    Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotuje na parze bataty, a osobno w garnku quinoa. Po ugotowaniu, łącze te składniki (rozgniatam widelcem), przyprawiam (sol, pieprz, kurkuma, curry, kumin) i mokrymi dlonmi robie kulki. Pieke je w piekarniku w 200 stopniach przez ok.15 min

      Usuń
  5. Aniu, a jak powstaje ten " makaron z marchewki".?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robie go zwykla skrobaczka do marchewki :) I te "obierki" lekko podgotowuje na parze

      Usuń
  6. Wszystko wygląda przepysznie. Super pomysły. Bardzo zainspirował mnie zielony koktajl i pieczone jabłka.

    www.themomentsbyela.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam spaghetti z warzyw!Piękna ceramiczna zastawa <3
    Muszę wypróbowac kulki z batata. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo apetycznie i inspirujaco. czy to sa faktyczne porcje jakie spozywacie i czy podjadacie cos pomiedzy? Wlasnie uswiadomilam sobie, jak ja duzo jem:/
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje porcje. Michal je zwykle o 50-100% wieksze :)
      Raczej nie podjadamy, ale jeszcze pijemy kawe pomiedzy posilkami - ok.2 razy dziennie

      Usuń
  9. obiad wygląda mega! aż zgłodniałam o 2 w nocy ;P dzięki

    OdpowiedzUsuń