środa, 21 marca 2018

MOJE KAPELUSZE

Doskonale wiecie jak lubię kapelusze. Chodzę w nich prawie non stop, latem, wiosną i jesienią. Na pewno pamiętacie te zdjęcia: Tokio, Australia, Szwecja, Tajlandia. Jak widać - bez kapelusza ani rusz :)
Przez te wszystkie lata na blogu w komentarzach pojawiały się wciąż podobne pytania: skąd masz kapelusz? Gdzie kupiłaś kapelusz? Fajny kapelusz, gdzie można taki kupić? Na pytania oczywiście odpowiadałam, ale nigdy nie mogłam Wam w 100% polecić konkretnej firmy. Lubiłam swoje kapelusze, ale każdy z nich miał jakieś niedociągnięcia - a to odcień nie taki, a to rondo krzywe, albo prująca się lamówka. Nie ma w tym nic zaskakującego, skoro większość z nich, nawet tych markowych, niestety była made in China :( Jeśli chodzi o sam kształt to też nigdy nie udało mi się trafić na idealny. Kiedy główka była ładnie uformowana, to rondo za małe, a kiedy rondo dobre, to kapelusz za niski... Dlatego kilka miesięcy temu wpadł mi do głowy pomysł, aby zamówić sobie taki kapelusz "na miarę", czyli swój idealny egzemplarz. Na szczęście w Polsce zawód modystki jeszcze nie wyginął, a nawet funkcjonuje kilka większych zakładów rękodzielniczych, które produkują kapelusze. Po niemal trzech miesiącach, dziesiątkach rozmów telefonicznych i kilku podróżach po całej Polsce, wreszcie zrealizowałam swój pomysł. A rezultat? Przerósł moje najśmielsze oczekiwania! Ta jakość, wykończenie i oczywiście mój  i d e a l n y  kształt - wszystko to otrzymałam w jednym kapeluszu! Nie trzeba było długo czekać, aż w mojej głowie powstał kolejny model :) Z realizacją poszło już nieco sprawniej - nie minęły dwa kolejne miesiące kiedy drugi egzemplarz trafił w moje ręce, a właściwie na moją głowę ;) I wtedy Michał podsunął pomysł - a może stworzysz własną kolekcję? I tak się zaczęło....

Dlatego dziś, z wielką przyjemnością zapraszam Was do naszego sklepu Seaside Tones.
To jeszcze nie kolekcja, ale pierwsze zaprojektowane przeze mnie kapelusze są już dostępne :) 



40 komentarzy:

  1. Kapelusze przepiękne! A skąd takie fajne garnitury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez SeasideTones :) Będą dostępne w kwietniu :*

      Usuń
    2. super te garnitury:)

      Usuń
    3. to ja chce garnitur!!!

      Usuń
  2. Anno piekne! Gratuluje :D !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusze są rewelacyjne. Piękny kształt i kolory. Dobrej jakości kapelusz to inwestycja na lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kapelusze. Ja nie mam odwagi nosić kapelusza ale u innych bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne i stylowe. Samo już oglądanie Waszych zdjęć rozjaśnia szary dzień;-)
    Wiosenne pozdrowienia z Londynu,
    Marta:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, kapelusze piękne, garnitury boskie, a Ty w tym wszystkim delikatna i skromna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie, te jasne juz sie wyprzedaly.... czy bedzie jeszcze dostawa???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie, ale na razie nie jestem w stanie okreslic terminu... To reczna robota, wiec zrobienie jednej partii troche trwa :(

      Usuń
  8. Gratulacje! Wasz sklep jest świetny, a na tych zdjęciach jesteś po prostu cudowna - styl i klasa w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są! :) ja sama jestem fanką kapeluszy, a ulubiony (męski,ale co tam!) upolowałam w second handze za 2zł. Później się okazało, że to Fedora marki Wit leather która nadal działa i można zamawiać - tak więc serdecznie polecam! mam szary, ale jeszcze kupię czarny

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na taki lniany garnitur, kiedy będzie w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena mnie rozsmieszyla-zasmucila-zastanowila,700zl za kapelusz...rozumiem że zaprojektowany przez znaną blogerkę,wykonany w Polsce,świetny materiał itd ALE to ciągle tylko kapelusz a my żyjemy w Polsce. Tak, rozumiem, że nie muszę go kupic-i tego nie zrobie-Nie,nie stać mnie na niego mimo,że dużo pracuje i zarabiam nawet niezła pensje jak na moje miasto, po drugie nawet gdybym mogła sobie na luzie pozwolić na taką zachcianke-nie zrobiłabym tego,uważam za niemoralne kupowanie kapelusza za 700 zł.Tyle.Pozdrawiam, Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgorzato, dzieki za uwagi i sugestie. Sprostuje tylko, ze kapelusze kosztuja 560 zl, a nie 700 zl (jest tylko jeden model w cenie 690). W przyszlosci oczywiscie rozwaze wykonanie tanszej wesji - ze zwyklej tanszej wełny i na klasycznej formie, zeby odpadly koszty produkcji formy na zamowienie. Wowczas taki kapelusz kosztowalby ok.370-420 zl. Niestety cena „sieciowkowa” jest niemozliwa, bo nasze kapelusze sa produkowane w Polsce i w dodatku recznie, a nie tasmowo.
      Tymczasem kapeluszy nie ma wcale, juz sie wszystkie sprzedaly :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ubrania, części ubioru chyba nigdy nie są produkowane taśmowo!? Zawsze ktoś robi to ręcznie.

      Usuń
  12. Świetna kolekcja, chociaż nie jestem jakąś wielką fanką kapeluszy to na pewni niedługo jakiś sobie zakupię, może się do nich przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapeluszę piękne, szkoda, że ceny takie wysokie, ale w sumie polska produkcja i bardzo dobry materiał, więc być może nie ma się co dziwić. :)
    Gratuluję nieszablonowego pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze kapelusze Ci sie podobaja :)
      Wyjasnienie odnosnie ceny zamiescilam pod komentarzem wyzej.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Kiedy mozna sie spodziewac powrotu szarych kapeluszy? I czy beda rozmiary 58 lub 59?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna imponująca kolekcja! Również uwielbiam kapelusze:)

    OdpowiedzUsuń